Jurjen. ‘Mr. CRO’. Hij werkt al 18 jaar vol passie bij valantic, had verschillende functies en richtte de afdeling Online Marketing op. Conversieoptimalisatie is zijn ding. Als specialist op dat gebied wordt hij vaak gevraagd als keynote spreker en hij schreef er ook een bestseller over. Maar er is een ding waarover hij misschien nog wel meer gepassioneerd is dan over CRO en dat is innovatie. Als directeur Innovatie ziet hij het als zijn missie om een voedingsbodem te creëren voor nieuwe ideeën. De ruimte om daarmee bezig te zijn, dat is dus typisch valantic.
‘Innovatie is geen afdeling, het is een mindset, iets wat ik probeer aan te jagen door het hele bedrijf. We geloven erin omdat het tot hele mooie dingen kan leiden. De afdeling Online Marketing is eigenlijk ook begonnen als een innovatie en nu is het een team dat al meer dan tien jaar lang elk jaar nominaties en awards binnensleept. Hetzelfde geldt voor Sana Commerce, dat nog is ontstaan vanuit ISM en nu een wereldspeler is, en voor onze Magento Accelerator die de webshops van onze klanten succesvoller maakt. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden. Innovatie zit dus echt in het DNA van valantic.’
Voor een goede werking van deze website worden cookies gebruikt. Cookies zijn kleine (tijdelijke) tekstbestanden die door je browser worden opgeslagen. Zo maken we gebruik van functionele cookies om je instellingen te onthouden en van analytische cookies om het gebruik van de website anoniem te analyseren en te verbeteren.