Ontdek onze vacatures

Data Team

Gaat jouw hart sneller kloppen van e-commerce? Weet jij goud te vinden in een berg data en dat om te zetten in een winnende strategie? Dan is dit jouw team. Bekijk snel onze vacatures en hop on board!

Benieuwd hoe het is om bij het Data Team te werken?


De optimale data-gedreven werkwijze? Die is voor iedere organisatie anders. En dat is dus precies de reden waarom ons Data team zo onmisbaar is. Dit jongste team binnen de afdeling Online Marketing weet hoe ze waarde moeten creëren voor onze klanten.

Alles draait om inzicht. Van webanalytics implementeren tot het monitoren en analyseren van data, dit team doet het allemaal. En met een geweldig aanpassingsvermogen, want de veranderingen gaan snel. Ben jij een beetje agile?
Pionieren
Het Data team is het nieuwste en kleinste team binnen de Online Marketing afdeling.
Past mooi bij de pioniersgeest van valantic.

Er liggen dus mooie kansen om je tot een van onze dataspecialisten te ontwikkelen. En als onderdeel van een afdeling met 45 collega’s is het sowieso gezellig. 
Het is eigenlijk een grote familie.

Gedreven door data
Als dataspecialist zet je de klant echt in de bestuurdersstoel. Door de juiste data te verzamelen en analyses te maken help je de klant de juiste beslissing te nemen over de advertenties of e-mailcampagnes. En je zorgt voor een dashboard dat laat zien hoe de webshop presteert en waar ruimte is om te accelereren.

Je werkt veel samen met je collega’s van Online Marketing. Bijvoorbeeld om content nog verder te personaliseren. Samen kun je de klant op basis van data adviseren wat de volgende stap is om voorop te blijven lopen.
Meetinrichtingen implementeren, e-commerce-, web health-, RFM-, en kanaalspecifieke- dashboards opzetten en onderhouden, bepalen van de strategie om beter inzicht te krijgen en analyseren van data. De ene keer ga je de diepte in, de andere keer zorg je juist voor overzicht. Dat maakt werken in dit team heel afwisselend voor jou en super waardevol voor de klant.
Pionieren
Het Data team is het nieuwste en kleinste team binnen de Online Marketing afdeling.
Past mooi bij de pioniersgeest van valantic.

Er liggen dus mooie kansen om je tot een van onze dataspecialisten te ontwikkelen. En als onderdeel van een afdeling met 45 collega’s is het sowieso gezellig. 
Het is eigenlijk een grote familie.

Gedreven door data
Als dataspecialist zet je de klant echt in de bestuurdersstoel. Door de juiste data te verzamelen en analyses te maken help je de klant de juiste beslissing te nemen over de advertenties of e-mailcampagnes. En je zorgt voor een dashboard dat laat zien hoe de webshop presteert en waar ruimte is om te accelereren.

Je werkt veel samen met je collega’s van Online Marketing. Bijvoorbeeld om content nog verder te personaliseren. Samen kun je de klant op basis van data adviseren wat de volgende stap is om voorop te blijven lopen.
Meetinrichtingen implementeren, e-commerce-, web health-, RFM-, en kanaalspecifieke- dashboards opzetten en onderhouden, bepalen van de strategie om beter inzicht te krijgen en analyseren van data. De ene keer ga je de diepte in, de andere keer zorg je juist voor overzicht. Dat maakt werken in dit team heel afwisselend voor jou en super waardevol voor de klant.

Jouw nieuwe collega?

Jurjen Jongejan

Director of Innovation
''Wat ik heel erg stimuleer is dat mensen echt de CEO zijn van hun eigen idee. Het is jouw idee, dus jij gaat het verder brengen. Wij zijn er om je te helpen en aan te moedigen als je even met een tegenslag te maken hebt. Want innovatie is vallen en opstaan. Dat hoort er gewoon bij.''

Jouw nieuwe collega?

Jurjen Jongejan

Director of Innovation
''Wat ik heel erg stimuleer is dat mensen echt de CEO zijn van hun eigen idee. Het is jouw idee, dus jij gaat het verder brengen. Wij zijn er om je te helpen en aan te moedigen als je even met een tegenslag te maken hebt. Want innovatie is vallen en opstaan. Dat hoort er gewoon bij.''

Stel een job alert in

Mis geen enkele interessante vacature