Overslaan naar content

Account Director

  • Accountmanagement

Functieomschrijving

Ben jij klaar om klantdoelstellingen te overtreffen, klanten écht gelukkig te maken en relaties naar een hoger strategisch niveau te tillen? Bij valantic krijg je de kans om met onze grote en strategische accounts aan de slag te gaan en ze om te toveren tot echte ambassadeurs. Jij beheert je eigen klantenportfolio en zorgt ervoor dat klanten blijven glimlachen. Wij zijn continu op zoek naar manieren om meer waarde toe te voegen met onze services en diensten. En dat is precies waar jij enthousiast van wordt! Jij bent de verbindende factor tussen de klant en het klantteam. Samen met het klantteam bepaal je de juiste initiatieven om onze klanten succesvol te maken. Samen met de klant bekijk je continu de mogelijkheden voor uitbreiding op het gebied van e-commerce en digital marketing, passend op het vraagstuk en de groeiambities van de klant.


Wat ga je doen?

Als Account Director werk je nauw samen met onze teams in digital marketing en platform development. Jij weet als geen ander hoe belangrijk het is om een hoge NPS te scoren en online successen te behalen voor onze klanten. Want een tevreden en succesvolle klant gaat voor jou hand-in-hand met commerciële groei voor valantic. We werken voor mooie bedrijven zoals Primera, Intratuin, de Nederlandse Loterij, JBL, Wijnvoordeel, Paardekooper, Orangebag – en nog veel meer. Daarnaast blijven we continu zoeken naar nieuwe kansen en proposities in de markt.


Jouw verantwoordelijkheden:

  • Je onderhoudt de relatie met bestaande klanten, luistert naar hun behoeftes en biedt de juiste oplossingen aan.
  • Je breidt ons netwerk verder uit op executive niveau door duurzame partnerships met onze klanten aan te gaan.
  • Je ziet commerciële kansen in jouw klantenportfolio en vertaalt deze naar concrete doelen.
  • Je volgt marktontwikkelingen op de voet en signaleert kansen voor onze klanten.
  • Je organiseert samen met het klantteam succesvolle (multidisciplinaire) meetings en ontwikkelt klant specifieke oplossingen. Jij bent pro-actief en neemt hierin de leiding!
  • Je wordt blij van innovaties in de markt en deelt deze proactief met onze klanten, samen met onze consultants.


Waar kom je terecht?

Je komt terecht in het gezellige en gedreven Accountmanagement team van valantic, waar je samen met vier andere Accountmanagers/Directors de missie hebt om onze klanten succesvol te maken en daardoor gezamenlijk te groeien.

Vereisten

Ben jij die Account Director die wij zoeken?

Ben jij de Account Director die we zoeken? Dan herken jij jezelf in de volgende eigenschappen: klantgericht, goed kunnen luisteren, overtuigend, resultaatgericht, proactief, gestructureerd, commercieel vaardig en inhoudelijk sterk. Check? Mooi! Maar om echt te slagen, heb je ook deze musthaves nodig:

  • Een afgeronde bachelor- of masteropleiding.
  • Minimaal 7 jaar ervaring als Account Director, Client Service Director, Digitaal Strateeg of een vergelijkbare rol.
  • Kennis van digital marketing en e-commerce development.
  • Kennis van Adobe Commerce, Shopify Plus en/of PIMCore is een pré.
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels.
  • Je bent een echte probleemoplosser en weet als “consultative seller” precies wat er speelt in de markt. Je hebt een goede productkennis en snapt de processen bij valantic, zodat je klanten kunt helpen hun grootste businessuitdagingen op te lossen.
  • Een flinke drive om te winnen! Je helpt graag anderen met hun online succes en ziet het als een persoonlijke overwinning als klanten voor onze diensten kiezen dankzij jouw advies. 


Wat kan je van ons verwachten?

Een buitengewoon leuke werkomgeving waarbij onze mensen centraal staan. We zijn officieel erkend als ‘Great Place To Work’. En dat blijven we graag. Daarom zorgen we dat verder alles goed voor je geregeld is, dat betekent:

  • Jij kiest hoeveel je werkt;
  • Een mooi salaris dat past bij jouw kennis en ervaring;
  • 8% vakantiegeld, uitbetaald per maand of jaarlijks, wanneer jij het wil;
  • 25 vakantiedagen per jaar (op basis van een fulltime dienstverband). Niet genoeg? Je hebt de mogelijkheid om dagen bij te kopen;
  • Jouw gezondheid staat op 1: je krijgt jaarlijks een vitaliteitsbudget van €200,- per jaar;
  • Een goede pensioenregeling; een werkgevers-/werknemersbijdrage die 50/50 verdeeld is. Je hebt de mogelijkheid om extra pensioen bij te sparen;
  • Je mag iedere 36 maanden tot €1.000,- declareren voor de aanschaf van een nieuwe telefoon. Ook krijg je een maandelijkse telefoonvergoeding van €10,- netto voor je abonnementskosten.

En dit bieden we je ook nog allemaal:

  • Een goede reiskostenregeling van €0,23 cent per kilometer of een NS Business Card én de mogelijkheid om een (elektrische) fiets te leasen;
  • Gezelligheid met collega’s wordt maximaal gefaciliteerd. Elke dag is ons valantic Café open waar we met elkaar de dag af kunnen sluiten als er wat te vieren is. Daarnaast organiseren we iedere maand een fysieke bijeenkomst die je niet wilt missen!
  • Een laptop regelen wij voor je;
  • Iedere dag vers fruit op kantoor;
  • Internationale omgeving; onze business updates zijn in het Engels;
  • Sporten tussen werktijd door;
  • Als je het leuk vindt, kan je mee op wintersport;
  • We organiseren een jaarlijkse sportdag.
Accountmanagement

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar

Kimberly Verschoor (valantic NL)

Recruitment Partner recruitment@valantic.nl

Rebecca Stevens

Rebecca Stevens (valantic BE)

People Lead rebecca.stevens@cpt.valantic.com