Ons verhaal begint in 1992 op een studentenkamer in Rotterdam-Kralingen. Jan-Kees de Jager en Karel van der Woude hebben elkaar een paar jaar eerder leren kennen op Neyenrode en delen een grote interesse in slimme informatietechnologie als manier om marketingdoelen te realiseren. Eigenlijk zitten we dan nog in de steentijd. Online? Nooit van gehoord. Het Internet moet je zoeken in de bieb van je woonplaats of je uni, retail speelt zich af in fysieke winkels. Maar kansen om te innoveren zien ze genoeg.
Vanaf het begin ligt de focus op het succes van onze klanten. Op oplossingen die bedrijven in staat stellen om op een nieuwe manier hun klanten te bedienen. In eerste instantie zijn dat nog fysieke informatiezuilen in winkels als Bruna, Bijenkorf en Hema. Mooie klanten, die naast de eerste retailprijzen ook mooie anekdotes opleveren. Zoals over de poging om voor een bezoekende klant het studentenhuis op een kantoor te laten lijken met wat lakens en een paar huisgenoten met een laptop. Of over het afleveren van informatiezuilen bij de klant, met een auto die rijp was voor de sloop. Dat jeugdig enthousiasme en improvisatievermogen typeert ons nog steeds. Alleen dan een stukje professioneler natuurlijk.
Ons verhaal begint in 1992 op een studentenkamer in Rotterdam-Kralingen. Jan-Kees de Jager en Karel van der Woude hebben elkaar een paar jaar eerder leren kennen op Neyenrode en delen een grote interesse in slimme informatietechnologie als manier om marketingdoelen te realiseren. Eigenlijk zitten we dan nog in de steentijd. Online? Nooit van gehoord. Het Internet moet je zoeken in de bieb van je woonplaats of je uni, retail speelt zich af in fysieke winkels. Maar kansen om te innoveren zien ze genoeg.
Vanaf het begin ligt de focus op het succes van onze klanten. Op oplossingen die bedrijven in staat stellen om op een nieuwe manier hun klanten te bedienen. In eerste instantie zijn dat nog fysieke informatiezuilen in winkels als Bruna, Bijenkorf en Hema. Mooie klanten, die naast de eerste retailprijzen ook mooie anekdotes opleveren. Zoals over de poging om voor een bezoekende klant het studentenhuis op een kantoor te laten lijken met wat lakens en een paar huisgenoten met een laptop. Of over het afleveren van informatiezuilen bij de klant, met een auto die rijp was voor de sloop. Dat jeugdig enthousiasme en improvisatievermogen typeert ons nog steeds. Alleen dan een stukje professioneler natuurlijk.
Voor een goede werking van deze website worden cookies gebruikt. Cookies zijn kleine (tijdelijke) tekstbestanden die door je browser worden opgeslagen. Zo maken we gebruik van functionele cookies om je instellingen te onthouden en van analytische cookies om het gebruik van de website anoniem te analyseren en te verbeteren.