Overslaan naar content

Marketing Automation Consultant

Functieomschrijving

Ben jij gek op marketing automation, data en slimme flows die écht wat fixen? Top! Bij valantic NL zoeken we een Marketing Automation Consultant die lekker wil leren, groeien en toffe dingen wil doen voor gave merken. Jij schakelt makkelijk tussen strategie, techniek en creativiteit – en ontdekt stap voor stap hoe jij het verschil maakt.

 

Wat ga je doen als Marketing Automation Consultant?

Als Marketing Automation Consultant krijg je bij ons de kans om te groeien in projecten die nét wat uitdagender zijn. Je helpt mee met het bouwen van slimme flows, segmentaties of het verbeteren van de customer journey. En je staat er nooit alleen voor: je werkt samen met een team van ervaren marketeers, dataspecialisten, designers en developers die je stap voor stap meenemen. Zo leer je elke dag bij – én maak je vanaf dag één al impact. Jouw week bestaat onder andere uit:

  • Het uitvoeren van audits op bestaande marketing automation omgevingen – en advies geven over de beste setup;

  • Het opzetten van marketing automation campagnes, flows en strategieën;

  • Meedenken in klantworkshops en creatieve sessies over hoe je met marketing automation omzet maximaliseert;

  • Het slim gebruik maken van klantdata om het nóg persoonlijker te maken;

  • Je eigen adviezen opvolgen en zorgen dat het écht werkt in de praktijk;

  • Wekelijks afstemmen met je team in onze weekly, kennissessies of trainingen;

  • Sturen op resultaat: klanttevredenheid, performance en adoptie van automation zijn key.

 

Waar kom je terecht?

Binnen valantic maak je deel uit van de afdeling Online Marketing. Waarbij jij aan de slag gaat voor de discipline E-mail & Marketing Automation. Het team bestaat op dit moment uit twee gepassioneerde (en hele gezellige) professionals. Met elkaar hebben wij de missie om de e-mail & marketing automation strategie van onze klanten te verbeteren en het team snel te laten groeien.

Vereisten

Wat neem je mee?

Jij bent open, resultaatgericht, een echte teamplayer en ambitieus! Dit zijn keywords die jou omschrijven. Maar wil je echt slagen in deze rol, dan heb jij de volgende musthaves:

  • Een afgeronde bachelor- of masteropleiding bij voorkeur in de richting van (online) marketing;

  • Minimaal 1 jaar werkervaring aan de bureauzijde of minimaal 2 jaar werkervaring aan de klantzijde in een vergelijkbare rol;

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;

  • Relevante kennis van CDP’s, ESP’s  en Google Analytics is een pré;

  • Ervaring in het rapporteren en presenteren van data is een pré;

  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Wat kun je van ons verwachten?

Een buitengewoon leuke werkomgeving waarbij onze mensen centraal staan. We zijn officieel erkend als Great Place To Work®. En dat blijven we graag. Daarom zorgen we dat verder alles goed voor je geregeld is, dat betekent:

  • Een mooi salaris dat past bij jouw kennis en ervaring;

  • 8% vakantiegeld, uitbetaald per maand of jaarlijks, wanneer jij het wil;

  • Flexibele werktijden, als je maar voor je collega’s bereikbaar bent!

  • 25 vakantiedagen per jaar (op basis van een fulltime dienstverband). Niet genoeg? Je hebt de mogelijkheid om dagen bij te kopen;

  • Hybride werken. Jij bepaalt zelf wanneer je thuis werkt en wanneer je op kantoor aanschuift of waar je denkt dat je nodig bent;

  • Jouw gezondheid staat op 1: je krijgt jaarlijks een vitaliteitsbudget van €200,- per jaar;

  • Een goede pensioenregeling; een werkgevers-/werknemersbijdrage die 50/50 verdeeld is. Je hebt de mogelijkheid om extra pensioen bij te sparen;

  • Je mag iedere 36 maanden tot €1.000,- declareren voor de aanschaf van een nieuwe telefoon. Ook krijg je een maandelijkse telefoonvergoeding van €10,- netto voor je abonnementskosten.

En dit bieden we je ook nog allemaal:

  • Een goede thuiswerkregeling: voor elke dag dat je thuis werkt, krijg jij een bijdrage van €2,50. Daarnaast heb je 1x per 3 jaar recht op een vergoeding van €300,- voor het inrichten van je werkplek. Bijvoorbeeld voor een bureau(stoel), tweede scherm, toetsenbord en muis of headset. Een mooi achtergrondje? Zorgen we voor;

  • Een goede reiskostenregeling van €0,23 cent per kilometer of een NS Business Card én de mogelijkheid om een (elektrische) fiets te leasen;

  • Gezelligheid met collega’s wordt maximaal gefaciliteerd. Elke dag is ons valantic Café open waar we met elkaar de dag af kunnen sluiten als er wat te vieren is. Daarnaast organiseren we iedere maand een fysieke bijeenkomst die je niet wilt missen!

  • Een laptop regelen wij voor je;

  • Is je droom werken in het buitenland? Een workation kan altijd bij ons;

  • Iedere dag vers fruit op kantoor;

  • Successen vieren we met elkaar in onze succescorner;

  • Internationale omgeving; onze business updates zijn in het Engels;

  • Sporten tussen werktijd door;

  • Als je het leuk vindt, kan je mee op wintersport;

  • We organiseren een jaarlijkse sportdag.

E-mail Marketing

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar

Kimberly Verschoor (valantic NL)

Recruitment Partner recruitment@valantic.nl