Overslaan naar content

Management Assistent

  • HR

Functieomschrijving

Als Management Assistent bij valantic ben jij de rechterhand van het management en de steunpilaar van het team. Je regelt de dingen waar anderen niet aan toe komen en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt. Of het nu gaat om organiseren of plannen, ondersteunen van ons MT of gewoon het ontzorgen van je collega’s – jij hebt het onder controle. Met jouw hands-on mentaliteit en oog voor detail maak je écht het verschil!

 

Wat ga je doen als Management Assistent?

Elke dag begint met een frisse start om 8:30 uur. Jij stapt het kantoor binnen met een brede glimlach en een dosis energie die aanstekelijk werkt. De lichten gaan aan, en met jouw scherpe oog voor detail maak je een rondje om te zorgen dat alles er piekfijn uitziet voor de nieuwe werkdag. 


De vergaderruimtes worden door jou nog even strak ingericht, klaar voor klantbezoeken. De 'office mailbox' is jouw coördinatiepunt waaruit je snel en efficiënt nieuwe aanvragen afhandelt of inplant.  Je bent een bekend gezicht voor je collega’s: of het nu gaat om het organiseren van reizen, (klant)events, maandborrels, agendabeheer voor ons MT, wagenparkbeheer, HR ondersteuning of het oplossen van IT-vraagstukken. Je bent altijd zichtbaar en bereikbaar, klaar om te helpen. Nieuwe collega’s worden door jou feestelijk verwelkomd met een versierde werkplek, en bij jubilea pak je uit met een persoonlijke touch. Je bedenkt regelmatig leuke verrassingen zoals een smoothiebar, een barista of ijsjes bij mooi weer om de werksfeer nóg aangenamer te maken. 


Aan het einde van je dag loop je nog een laatste ronde door het kantoor, reinig je de koffiemachine, zet je de vaatwassers opnieuw aan en laat je het kantoor spik en span achter voor de volgende werkdag.


Waar kom je terecht?

Binnen valantic maak je deel uit van het People team waar jij het team versterkt dat bestaat uit 4 gepassioneerde professionals. Samen met jouw team draag je zorg voor alle diensten en voorzieningen die ondersteunend zijn aan de core business van ons bedrijf.

Vereisten

Ben jij die  Management Assistentdie wij zoeken?

Representatief, zelfstandig, enthousiast, behulpzaam, klant- en oplossingsgericht. Dit zijn keywords die jou omschrijven. Maar wil je echt slagen in de rol, dan heb jij de volgende must-haves:

  • Bij voorkeur een afgeronde hbo opleiding in de richting van Office Management;
  • Je hebt een positieve, flexibele en hands-on (niet lullen, maar poetsen 😉) werkmentaliteit;
  • Je hebt affiniteit met IT. Je kunt kleine issues met laptops, schermen etc. zelf verhelpen;
  • Je vindt het niet erg om alle werkdagen aanwezig te zijn op kantoor;
  • Uitstekende beheersing van Nederlandse én Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je kunt goed plannen en organiseren;
  • Je bent 32, 36 of 40 uur per week beschikbaar (minimaal maandag, dinsdag en donderdag);
  • Je kunt snel schakelen en gaat ad-hoc werkzaamheden niet uit de weg.


Wat kan je van ons verwachten?

Een buitengewoon leuke werkomgeving waarbij onze mensen centraal staan. We zijn officieel erkend als ‘Great Place To Work’. En dat blijven we graag. Daarom zorgen we dat verder alles goed voor je geregeld is, dat betekent:

  • Jij kiest hoeveel je werkt;
  • Een mooi salaris dat past bij jouw kennis en ervaring;
  • 8% vakantiegeld, uitbetaald per maand of jaarlijks, wanneer jij het wil;
  • 25 vakantiedagen per jaar (op basis van een fulltime dienstverband). Niet genoeg? Je hebt de mogelijkheid om dagen bij te kopen;
  • Jouw gezondheid staat op 1: je krijgt jaarlijks een vitaliteitsbudget van €200,- per jaar;
  • Een goede pensioenregeling; een werkgevers-/werknemersbijdrage die 50/50 verdeeld is. Je hebt de mogelijkheid om extra pensioen bij te sparen;
  • Je mag iedere 36 maanden tot €1.000,- declareren voor de aanschaf van een nieuwe telefoon. Ook krijg je een maandelijkse telefoonvergoeding van €10,- netto voor je abonnementskosten.

En dit bieden we je ook nog allemaal:

  • Een goede reiskostenregeling van €0,23 cent per kilometer of een NS Business Card én de mogelijkheid om een (elektrische) fiets te leasen;
  • Gezelligheid met collega’s wordt maximaal gefaciliteerd. Elke dag is ons valantic Café open waar we met elkaar de dag af kunnen sluiten als er wat te vieren is. Daarnaast organiseren we iedere maand een fysieke bijeenkomst die je niet wilt missen!
  • Een laptop regelen wij voor je;
  • Iedere dag vers fruit op kantoor;
  • Internationale omgeving; onze business updates zijn in het Engels;
  • Sporten tussen werktijd door;
  • Als je het leuk vindt, kan je mee op wintersport;
  • We organiseren een jaarlijkse sportdag.
HR

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar

Kimberly Verschoor (valantic NL)

Recruitment Partner recruitment@valantic.nl

Rebecca Stevens

Rebecca Stevens (valantic BE)

People Lead rebecca.stevens@cpt.valantic.com