Unieke tak van sport
Als salesmanager moet je echt kunnen denken vanuit de klant, snappen wat een ondernemer beweegt en waar die naartoe wil. Wat is de beste oplossing voor de klant? Waar zit op de korte en de lange termijn het meeste waarde en rendement. Welke tools en technieken kies je daarbij? En met welke diensten of kanalen maken wij voor de klant echt het verschil? Dat betekent gesprekken voeren (koffie), vragen stellen (koffie even laten staan) en luisteren (meer koffie).
Sales vaardigheden, inhoudelijke kennis van de technische oplossingen, verschillende digital marketingdiensten en tools, intern en extern stakeholdermanagement. Er komt heel wat bij kijken. Het maakt Sales echt een unieke tak van sport bij ons. En daar zijn we trots op. Natuurlijk zorg je ook dat je beloftes waarmaakt door de klant intern goed over te dragen. Tevreden klanten is puur teamwork. Alleen zo kunnen we mooie namen als Intratuin, Primera, Blokker, Nederlandse Loterij, Wijnvoordeel, Lampenlicht, Paardekooper, Harman/JBL aan ons binden.